Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastaneler neden bu saatlerde görev alıyor anlamıyorum. Marketler bile saat 22:00 kapanıyorken insan sağlığı için hizmet veren birimler 16:00 da kapanıyor
İşte sorun tam da bu dediğiniz hocam; süpermarket ile sağlık hizmetini aynı kefeye koyup karşılaştırmak asıl sorunumuz. İktidar da aynen böyle yapıyor, daha az zamanda daha çok hasta bakmaya teşvik ediyor, daha çok müşteri (hasta) bulmak için toplum sağlığını bozuyor, daha fazla para kazanmak için kiralık şehir hastaneleri yapıyor vs.
Sağlık hizmetini market gibi düşünüyor aynı Madem öyle, erkenden alıp depolayacaksın sağlık hizmetini, ihtiyaç oldukça kullanırsın, marketten aldığın herhangi bir ihtiyaç malzemesi gibi...
Bu arada hastaneler 24 saat açık.