Forum işi çok zor ve çok klasik. Köklü forular hariicinde tutunabilen görmedim. Ayrıca bir konuda önce forum ile başladım, insanlar forumda kaçıyor sanırım social login olmasına rağmen üyelik az sayfada durma oranı az vs.. Sonrasında soru-cevaba çevirdim, bariz şekilde etkileşimler artt.
Özelden bana kullandığınız soru-cevap scriptin adını yazabilir misiniz?