Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2. Oyunu şuan hiç bir şirket geliştirmediği ve yayımlamadığı için oyunu yayınlamam da bir sorun olur mu sıkıntı olur mu?
- Evet, sonuçta hala hakları var. Eğer haklarını yapımcı firması yenilememişse hak sahipliği yoksa iddia edemez ama iyi bir araştırma lazım bu konuda.
3. oyunu üstüme alabilir miyim hak talebinde buluna bilir miyim?
- Evet ama bayağı bir para harcamalısınız. Tabii hak sahipleri satmak isterse alabilirsiniz.
4. oyunda satış yapabilir miyim oyunun için de bulunan cash yani gerçek para birimini oyunculara epin ile satabilir miyim ?
- Hayır, hak sahiplerinin üzerinden para kazanman etik değildir. Telife tabii olan her şeyin hak sahibi var. Bu oyunun hak sahiplerine bir mail atıp sormanı öneririm açıkçası.