cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kabızlık grubundayım hocam, ya ishal ya kabızlık oluyor bu hastalıkta. Sindirim sistemi ile ilgili problemler gelişmekte olan veya gelişmemiş ülkelerde daha çok gözlemleniyor dediğiniz gibi.
Bu arada ilginç bir şekilde kabızlık grubuna ishal yapıcı çaylar vs verildiğinde, ishal grubuna da kabızlık yapıcı ilaçlar çaylar yiyecekler verildiğinde semptomlarda azalma olabiliyor.
Evet hocam ben de bu şekilde gözlemledim. Dediğim gibi yeme içmenin etkisi çok büyük. Şimdi reklam gibi olmasın ama enbiosis'i denemek istedim. Son şansım bu sanırım yoksa üni dondurmaya kadar gidecek bu iş.