bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okudum ama ana düşünceyi ve sorunuzu algılayamadım.
Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu kavrayamadım ben.
Hocam
1. Filmi izlememişsiniz
2. Yaşadığınız şehirde pek kötü olay yaşamamışsınız
3. Lise eğitiminiz bizim zamana göre çok çok iyi geçmiş.
Siz şükredin.