1 yılda 16 kilo alan birisi olarak bu tür şeyleri kesinlikle önermem. O protein tozlarından zamanında ne çektiğimi bir ben bilirim, bir de Allah bilir. Önerim şu olur, öğün sayınızı arttırın. Protein ve karbonhidratları peynir, makarna, pilav, tavuk gibi ürünlerden alın. Trendyoldan uygun fiyata 1kg antep fıstığı alın, ara öğünlerden sonra tüketin. Sıvı tüketiminiz düşükse arttırın. En önemlisi de bu adamın videolarıyla https://www.uzmantv.com/hangi-hareke...listirebiliriz spor yapmanızı öneririm. Öğün sayınızı arttırdıkça ve her gün bir önceki günden daha fazla yemeye çalıştıkça kilo alırsınız.