FuryRaskolnikov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha hocam ne diyeyim o şekilde sunmasaydım haberi linç yerdim hiç birinizde beni savunmazdınız hatta en sonda sınırsız banlanmak ile ihtar edilen süreli, ban alırdım yani tecrübe ile sabit
iyi de seni ne den savunalım ki hocam her bir şeyi Müslümanlıkla bağdaştıracak isen insanlığın gelişmek için hiç bir şey üretmemesi lazım zamanın da Osmanlı zamanın da bilimle uğraşıldığı için bile düşmanlık yapan dinciler var dı vs kuranı Kerim de geçmeyen bir şey için türlü düşüncelere girmeye gerek yok o zaman dan bu zamana gelen her şey gerçek olsa idi mezhepler oluşmazdı Müslümanlık tek kalıp olur du X mezhebin de bir yerin kanar abdest bozulmaz y de abdest bozulur biri sağ selam verirken diğeri sola verir vs vs bırakın kimin ne dediğini Müslümanlığınızı kuranı kerime göre yaşayın tek inanmanız gereken şey belli