batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım ben otorite değilim önce onu söyleyeyim. Sizi de anlıyorum yorum almak güzeldir. Fakat maalesef şu an öyle bir vaktim yok açıkçası.
Anladım.