bisnev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda r10'da gördüğüm en verimli, sulandirilmayan ve de yapıcı yorumların olduğu konu olmuş. Tebrik ederim herkesi
Şahsen sana katılıyorum...

batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz sonra söyleyeceklerim çok saçma ve komik gelebilir fakat;

Wordpress'i oldum olası hiç sevemedim.

Kullanmadım mı? -Kullandım.
Aktif kullanan sitelerim var mı? -Evet var.
Ama hızlıca açıp 3-5 yazı eklemek zorunda kalıp öylece bıraktığım kendi halinde duran belki 2 yıldır değişiklik yapmadığım site.

Diğer türlü kendi web yazılımlarımı kendim yazıyorum.
Sınır yok istediğim gibi istediğimi yazıyorum.
Kendi yazılım düzeneğimi oturttuğum için Worpress'çi arkadaşlardan daha çabuk tema giydirmesi, eklenti yazması vs. yapabiliyorum.

Ne olursa olsun kendi bildiğim, kendi yazdığım iş bana daha güvenli ve daha iyi geliyor hep
ve

KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ne kadar sorunlu, optimize etmesi neredeyse imkansız olan bir yazılım olduğunu düşünsem de, kullanımı kaçınılmaz. Özel CMS yazmadığım sürece böyle devam edeceğim bakalım sonumuz ne olacak.
Bende sizin gibi düşünüyorum ama özel CMS yazamadığım için yine bir şekilde kaliteli scriptler bakıyorum.