KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yaptınız?
Onuda Söyliyım . en son hesapladıgımda 1000 lıra gıbı bır harcama yapmısım sıgaraya . ama oglum ıcın okul servısıne 500 lıra odemedım aklıbaliğ dusunuce gercekten yaptıgım kendı zoruma gıttı lanet olsun dedım ıcmıycem bırakcam dedım . cok delirirsemde komsudan bı ıkıtane alırım dedım almadım paket falan . o gece ıs cıkısı oyaladım kendımı eve varıncada dırek uyudum ilk üç gün zorladı benı gunduz iş yerinde arkadaslar içiyor falan ama ben bırakmak için bır sebep bulmusum ıcermıyım bırdaha 23 gun oldu cok sukur oğlanda okul servisi ile gidiyor