Arkadaşlar Proton Maili araştırdım ve özel şifrelemelerde korunan en iddialı mail olduğunu gördüm şimdi sorumuza gelelim.
Soru 1- Proton Mail denildiği kadar güvenli mi?
Soru 2- Proton Mailden memnun musunuz?
Soru 3- Proton Maili Tavsiye edermisiniz?
Soru 4- Daha önce faydasını gördünüzmü?

Sorduğum sorular aslında bakıldığı zaman aynı yere çıkıyor bu proton mail ile alakalı düşüncelerinizi yorumlarınızı merak ediyorum.
İyi forumlar.