Sorun ülkeye güvenilmiyor.
Öyle 3 aylık turizm geliri ile ülke kalkınamaz.
Herşeyi bir kenara bırakalım, ülke maalesef hukul devleti olmaktan çıktı.
Hukuk devletinin olmadığı yerde, ülkeye yatırım ve döviz getiremezsiniz.

Evet, bu ülkede devranın değiştiği gün dolar min. 3 TL düşer. Fakat tek çözüm bu değil.
Devletin tüm kılcal damarlarının yenilenmesi ve liyakata uygun hale getirilmesi gerekiyor.
Bu kadar dışa bağımlı, herşeyi ithal eder halden çıkmamız gerekiyor.
Ve en önemlisi, ülke kurucu değerlerine dönmesi gerekiyor.
Bu ülke savaştan sonra ne fabrikalar açtı, neleri kendi içinde üretti. Ve maalesef bu fabrikalar peşkeş çekildi...
Vahim durumda ki dış polikita sorunu acilen çözülmeli. Etrafımızda dost dediğimiz ülke kalmadı.
Amerika'ya gidiyorsun, görüşmüyor. Rusya'ya gidiyorsun tehdit ediyor.
Maalesef ülkeyi yönetenlerin kişisel yaptığı işlemler dışarı da o kadar çok elde tutuluyor ki, bu işlemler yüzünden verilen tavizlerin haddi hesabı yok.
Bu tavizler yüzünden de ülke bitti, tükendi.
Ekonomik olarak iflastan falan bahsetmiyorum... İflas edeli çok oldu zaten. Dibi sıyrılıyor şu anda...
Türkiye Cumhuriyeti maalesef Ortadoğu ülkesi oldu.