Zamanında lisans scripti için 150TL ve 1500Tl tutarlarında iki teklif almıştım. Elbette arada fark var ama fiyatlar yinede uçuk.
Veya gelen müşterilerimden de benzer şeyler duyuyorum.
Yazılım piyasasına alt limit getirmenin doğru olacağını düşünmüyorum yinede.