Arkadaşlar merhaba,
Biliyorsunuz ovh control panelde esxi kurmak çok kolay tüm ayarları otomatik yapıp size mail gonderi vs.
bun dedicated sunucuya custom olarak esxi kurdum fakat network ayarlarını yapıp esxiye bağlanamıyorum.
kvm ile bana bu konuda bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olabilir mi?