Merhaba.
2 gündür alıntıla+ kullanamıyorum? Sizde de bir problem var mı?
Bende herhangi bir problem yok.
Çoklu alıntılamada var sanırsam
Aynen hocam ondan bahsediyorum. alıntıla+ kullanamıyorum.
Merhaba
Aldığınız hatanın ekran görüntüsünü iletirseniz arkadaşlar incelesin.
Göründüğü gibi sorun yok
Hocam çözdüm ilk mesajlara alıntıla + basın son mesajda alıntılaya basın oluyor.
Hata almıyorum Engin hocam. Alıntıla+ yaparak seçiyorum herkesi fakat en sonda alıntıla dediğim kişinin yorum çıkıyor. Yani çoklu alıntılama yapılamıyor. Tarayıcıyı temizleyip deneyeceğim.
Evet çoklu alıntılamada bir problem var. Bende yaşıyorum aynı problemi.
Hocam 2'den fazla alıntılamayı dener misiniz? Şimdi denedim almıyor. Bir hata mesajı da vermiyor.
Alıntı yapamayanlar olarak topluca hamama gidiyoruz
@Engin; tarayıcıda geçmiş ve çerezleri sıfırladım. Anlık olarak bir problem yok. Teşekkürler.
Sorun yaşayan arkadaşlar çerez sıfırlasın.
Ben üye olduğumdan beri kullanmayı bilmiyorum
2 gündür kullanamıyorum,deli olucam. Çok harika bi özellik.
Çoklu alıntılamada isen o alıntılardan birisi seni engellemiş olabilir
Engellemiş kişi benim konuma nasıl yorum yapsın Kaan? ü.
Alıntılamada sorun yok, ama "alıntılama da" sorun var.
@Engin; hocam sorun devam etmekte,bazen yapılıyor bazen yapılmıyor. Tek bende yok arkadaşlarımda da var. Bu sorunu kime iletmemiz gerekli acaba
Hocam sizde yok fakat bizde var,ben yapamıyorum.
arkadaşım var o da yapamamakta.
Tarayıcı değişiyorum 1 kere yapılıyor 2. de yine aynı sorun.
Anydesk paylaşabilirim.
Hocam Tarayıcı geçmişinizi çerezlerle birlikte temizler misiniz? Bir sorun yok çünkü.