Konu
Ses Kayıt Proğramlarından anlayan var mı?
20-09-2021, 16:07:46
#3
Urall
Xugart adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba
Kullandığınız DAW'ın(cubace 11 vs.) ses ayarlarından gecikmeyi(latency) düşürmeniz gerekiyor muhtemelen. Kayıt alırken sesi monitor etmenizde fayda var bu şekilde daha kayıt aşamasında gecikme varsa kulaklıktan size sesinizin geç geldiğini duyabilirsiniz.
Aşağıda Cubase için gerekli ayarın nasıl yapıldığı mevcut;
Simple Settings to Solve Latency Problems | Tips, Tricks and Workflow Enhancements - YouTube
Teşekkür ederim hocam yorumunuz için.Uyguladım fakat değişen bişey olmadı.Bu durum çok canımı sıkıyor.