Merhaba, diyet dönemine girdim fakat karnım çok acıkıyor iştahım hiç dinmiyor diyebilirim bildiğiniz verim aldığın tok tutan yiyecekler varsa yazar mısınız herkesin faydalanması açısından teşekkürler.