Kira sözleşmelerinde genel algı 1 yıllık olması yönündedir. Ancak hukuken böyle bir zorunluluğunuz yok diğer üyelerin de dediği gibi. Emlakçı madem size yardımcı olmak istiyor, mal sahibiyle görüşsün ve sözleşmeyi yıllık değil; 4 aylık akdedin. Olsun, bitsin.