Borçlar Kanunu kapsamında kira sözleşmeleri için herhangi bir süre kısıtlaması yoktur. Belirli süreli olarak yapılan kira sözleşmesinde eğer herhangi bir bildirimde bulunulmazsa 1 yıl sonunda kontrat otomatik yenilenir.
Eğer mülk sahibi kabul eder ise siz kira sözleşmesi üzerinde bulunan diğer hususlar kısmına "Kiracı 4. ayın sonunda mülk sahibine 15 gün önceden haber vermek suretiyle kiralanan mülkten 1 yıl beklemeksizin ayrılabilir." şeklinde bir şey eklerseniz geçerli olabileceğini düşünüyorum. Naçizane yorumum, fikrimdir, avukat veya emlakçı değilim.