Kira sözleşmeleri taraflar arası sözleşme olduğu için sözleşmede belirtilen süre geçerlidir. 1 yıllık zorunluluk yok hocam ne yazık ki. Sözleşmede iptal ya da sonlanma şartları üzerinde yazılı bir madde var mı?