Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar şimdi üniversitesi şehir dışına çıktı. Ve ev bulmam lazım sadece 1.donem (4 aylık) ama kira sözleşmesi en az 1 yıl yapılıyor. Ve emlakçı da bizim mağdur olduğumuzu biliyor sizi 4 ay sonra korona sebebiyle sözleşmeyi iptal edip çıkarabilirim diyor böyle birşey varmı ne kadar güvenilir?