Merhabalar, 16 yaşındayım 11.sınıf öğrencisiyim. 2 sene sonra yks sınavına gireceğim. Yazılım mühendisliği istiyorum fakat kararsızım. 4 yıl boyunca üniversite gerçekten faydalı olacak mi yoksa 4 yılın 2 yılını kendimi geliştirip 2 yılını iş hayatında geliştirirsem daha faydalı olmaz mi? Yazılım mühendisliği diploması olmadan iş bulabilir miyim? Yazılım dışında severek yapabilecegim bir meslekte yok. Yazılımla uğraşan büyüklerimden tavsiye bekliyorum. Kararsızım ne yapacağım konusunda. Bir kaç aya dilleri yavaştan öğrenmeye başlayacağım.