TheRAPy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutanak vardır karantina ihlallerinde şahısla temas edilmiyor kimlik bilgilerine göre dolduruluyor. Şahıs evine gönderiliyor. Yakın değilse ambulans çağırılıp gönderilir. Ayrıca sadece İdari para cezası değil karantina bitiminde adli işlem için sizi karakola çağırmaları gerekiyor eğer işlem yapıldıysa. O zaman imzalı tutanak olayı oluyor. Bölge karakoluna gidip sorabilirsiniz

Adli işlem olarak TCK 195.madde üzerinden 2 aydan 1 yıla kadar hapis cezası istemi ile dava açılıyor.
iyide hocam pozitif değilimki temaslıyım sadece.daha 1 ay öncesine kadar 10 gun dü karantina süresi devlette naptığını bilmıyorkı.