senin amacın bu cihaza Catalina kurmak mı? windows kullanacak mısın?
Sadece mac os kurmak istiyorsan,
win + shift + alt + r tuşuna basarken güç tuşuna 1 kez basıp çekiyorsun ve klavyedeki bu tuşlara basılı olarak bekliyorsun. bilgisayarın yaklaşık 5 dakika kadar bekletebilir.
Apple logosu geldiğinde klavyedeki tuşları bırak yönergeleri izleyerek kuruluma devam edebilirsin.
Teşekkürler, dediğiniz gibi 5 dk bekledikten sonra apple logosu geldi ve boot ekranı açıldı.