sadro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Command tuşu PC klavyesinde CTRL'ye mi denk geliyor?
win tuşuna denk gelir.

Önce mac os x kurulu işletim sisteminde bootcamp indirip windowsu kuracaksın. Windows kurulduktan sonra bootcamp yardımcısında başlatıcı seçenekleri içerisinde mac os a öncelik verdiğinde mac os açılır. Transmac falan orjinal cihazlarda tavsiye edilen bir yükleme biçimi değil.