superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir yöntem değil r10 da olan herkes yıllardır bilir sanırım bu yöntemi düşmezler diye düşünüyorum. Ama hiç de belli olmaz profesyonel SM uygularsa savcıları bile kandırırlar.
Hocam ben eskiyi pek bilmem 9 aydır üyeyim. Son 2 haftadır şikayet konularında sürekli olarak bu yönteme maruz kalıp şikayet açan insanları görüyorum. Bu yüzden sürecin nasıl işlediğini anlattım. Büyük meblağlar için böyle şeylerin yaşanması çok zor amma velakin 50 100 200 300 500 gibi paralarda yaşanması çokta zor değil. Meblağ düştükçe %lik oran arttıkça artıyo. Bu yüzden teyit alırken detaylı bir teyit mesajı hatta karşılık olarak bu siz misiniz veya anlaştığınız şeylerin detaylarını aktarmalılar. Yoksa bunun önüne ne moderatör ne de hukuk geçer. Çünkü asıl kişi çoktan gitmiş oluyor ve ihaleyi birine bırakıp gidiyo. Birde bunun tek r10 hesabıyla yöntemi var. O bundan daha sıkıntılı bir yöntem. Çok düşükte olsa illaki bunu çaktırmadan yapan insanlar vardır gibime geliyor