iş sağlığı ve güvenliği okudum ıspartada, okurkende motokurye olarak çalışıyordum saati 4tlydi ilk girdiğimde, yaz tatiline girdiğimizde iş sağlığı ve güvenliği uzmanlarıyla tanıştım ve büyük bir havalimanında çalıştım. Dikkatsizlik sonucu ağır yaralananlar ve maalesefki ölümler oldu, birtanesini çok iyi hatırlıyorum işçi yüksekten düştü ne bareti ne halatı vardı, hemen yerdeyken kafasına baret falan taktı isg uzmanları. O gün dedim kendi kendime yasin bu iş sana göre değil. Şuan ise Google Adwords sektöründeyim. Hayatın bizi nereye atacağı hiç bir zaman belli olmuyor hocam, akışına bırakın

Lisede birisi deseydiki "sen ileride ads uzmanı olucaksın" ads neymiş derdim...