bende kararsızım hocam. ybs yada bilgisayarla alakalı bölüm seçecektim, puan yetmeyince 2 yıllık pazarlama bölümünü seçtim. duruma göre ya ybs okumayı yada halkla ilişkiler ve reklamcılık okumayı düşünüyorum fakat iki dere bir aradayım