Üniversite sınavına hazırlanıyorum fakat hala aklımda bir meslek yok. Rotasız gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez sözünden de esinlenerek kafamda meslek seçmek istiyorum fakat bir türlü seçemiyorum. Her gün farklı bir meslek mantıklı geliyor, bugün mantıklı gelen yarın saçma geliyor. Öğretmen/Subay/Doktor/Avukat arasında gelip gidiyorum sonra hepsini bırakıp girişimci olma isteği çıkıyor içimden. Hedefim olmadığı için verimli çalışamıyorum.

Sizler mesleğinizi nasıl seçtiniz? Lütfen deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? İyi geceler.