Lorkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok hareketsizim sürekli otururum. Şeker ve hamur işlerini de çok sever ve tüketirim
Öncelikle doktora gidin. Yaşam tarzınızın tam tersini yapmaya başlayın. sabahları kalkınca ilk işiniz dışarı çıkmak olsun. yürüyün koşun bisiklete binin. Yapabiliyorsanız yüzün d vitamini alın. gün içerisin de ise evde en az 1 saat boyunca egzersiz yapın. sık sık yemek yemeyin. yapabiliyorsanın günde 2 öğün yeterli. ara öğünlerde birşey yemeyin. şeker, hamur işi, aşırı şekerli meyvelerden uzak durun. Sağlık şakaya gelmez.