Ben bu sene öylesine sınava girdim ve turizm otelcilik bölümü kazanmışım sizce gidiyim mi yoksa bu sene çalışıp seneye att (paramedik) bölümünü mü tercih edeyim? Sizce hangisi daha mantıklı olur yaşım 21 şuan att iş olanağı çok gibi geliyor bana. Bu bölümleri okuyan okumakta olan bitirmiş, ve ya çevresinden bir duyumu olan, kendi fikirlerini paylaşmak isteyen varsa lütfen yardımcı olabilir mi