Adsense kazançları kazanç alt sınırı olmaksızın ticari gelir niteliğinde olup, vergilendirmeye tabidir.
Eğer bu anlamda bir kazanç elde ediyorsanız , firma açmanız ve elde ettiğiniz gelir rakamı kadar fatura kesmeli ve vergisini ödemelisiniz.
Eğer firma açmadan bu şekilde devam ederseniz, gelirin elde edildiği yılı takip eden dönemden itibaren 5 yıllık zamanaşımı süresinde maliye tarafından incelenme riskiyle karşı karşıya kalabilir ve cezalı tarhiyatlara muhattap olabilirsiniz.
Benim sabit aylık 200 tl ödemem yok websitem o trafiği sağlamıyor, 200 tl yi sağlasa bile websitem adına bir şahıs şirketimi açmam gerekiyor detaylar nedir acaba ?