Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
11 senedir Romanyada yaşıyorum yorumlardan yola çıkacak olursak şöyle özetleyebilirim
Para birimi Lei yani Türk lirasının 2 katından biraz daha fazla
İnsanlar saygılı (çingeneler hariç ama hepside değil tabi)
Araçla yola çıktığımda 5 saatte edirne gümrükteyim. (Başkent bükreşte oturuyorum) kiralar 250 - 350 euro arası değişiyor yaşam standartı maaşınız 1500 üstündeyse kralsınız diyeceklerim bu kadar sormak istediğin varsa pm atabilirsin kardeş