Fertig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tanıdığım romanya için davet iletecek. Romanya nasıldır pek içime sinmedi ama biraz kalıp farklı ülkeye geçmeyi düşünüyorum.
Facebook ya da sagda solda sallayanlara bakmayin hocam. Alacaginiz para guzel ise gidin degerlendirin.
Ozellikle IT sektorunde calisacak iseniz hic dusunmeyin bile direkt gidin.
Gecen gun Interrail Turkiye grubunda bir post vardi. Millet paso gomuyor yok asgari ucret dusuk soyle yok boyle. Zannedersin Turkiye'de asgari ucret 10.000 TL filan

Ara ara ben de tasinmayi dusunuyorum Romanyaya tasinmaya. Tatil icin Brasov sehrine geldim. Insalar iyi ve sakin. Istanbul gibi stres yok
Ha bir de yok Turkiyenin 80-90'lari vs gibi fix cumleler var. Takilmayin bunlara