merhaba hocalarım örnek verelim instagram üzerine bir hizmet veriyorum ve biri konu açmış diyelim şunun çözümünü bilen ve ya açabilen fiyat pm atabilir mi diye ben de pm den iletiyorum fiyatı ve dönüş olarakta şu cevabı alıyorum örnek fiyatlandırma olarak veriyorum ben 150 diyorum 30 ₺ yapıyolar sağol diye yanıt alıyorum bunun anlamı nedir ne demeye çalışıyor yani hoşgörü olarak fiyat sana fazla gelmiş olabilir insanllık olarak yok hocam pahalı geldi bana ilginiz için sağolun diyip bitirebilir bu yapılan davranış sizce etik mi ?