Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın, vakit ayırıp açıklama yaptığınız için teşekkür ederim. Ancak öğrenmek istediğim bir şey var: Biz bu açıklamadan “Parayı veren düdüğü çalar” lafınımı anlamamız gerekiyor? Eğer öyleyse taşıyalım siteleri direkt. Eğer öyle değilse neden hosting,vds,reseller olması fark ediyor? Biz özellikler için para ödüyoruz kalite aynı olmayacaksa herkese eşit hizmet verememiş oluyorsunuz bu nokta da. Ben daha önce kullandığım hızı alamayacaksam ve siz bana gelip şu kadar müşterim var napim diyecekseniz alalım siteleri gidelim.
Tabi ki hayır, demek istediğim genel bir yavaşlık olabilmesi için çok büyük bir yapımızın olduğu haliyle genel bir yavaşlık olamayacağı, oldukça hızlı ve düzgün bir hizmet zaten sunduğumuz. Buna rağmen yavaşlık gözlemliyorsanız destek ekibimiz sizi en doğru şekilde yönlendirecektir, destek tarafında sorun yaşadığınızı düşündüğünüz her konuda ise bana e-mail gönderebilirsiniz.