Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet örnek olarak denizini vermek istiyorum bir Akdenizli olarak karadeniz de yaşadım kıta sahanlığınız yok ve en ufak şeyde Karadeniz içine doğru alıyor. Akdenizde ise kıta sahanlığı çok fazla git gide bildiğin kadar ve herhan gibi şeyde içe doğru değil plaja doğru atıyor su. O yüzden karadeniz de sadece 1 kez suya girdim burada suya girilmez dedim. Tehlikeli bir yapısı var dediğiniz gibi .
Bende antalyada denize girdim çok sakin hiç heycanı yok