mesajımı çok karışmamak için sildim ama bahsettiğini konu su üzerinde bir vatandaşımızın gözükmesi, sel felaketlerinde olağan bir şey ama bunu medyada alale de şekilde yayamazsınız toplum bilinci kaldırmaya bilir. Şahsen üzüldüm benim gibi yapıda olan insanlar kaldırmaz örneğin ben haber izlemiyorum sadece okuyorum ve bu tip olan görsel ve içeriğe sahip haberleri başlık okuyarak geçiyorum çünkü kaldırmıyor rahatsız ediyor.
Doğruluğunu %100 olarak bilseydim bunu paylaşırdım fakat bilmediğim için paylaşmadım.
Dün AOG'da birisi içme suyunun kamadığından marketlerden aldığından bahsetti mesela.
Şahsen bu durumları paylaşmayı daha mantıklı buluyorum.
Arkasında bir ihmal varsa ortaya çıkar ve diğer yerlerde bu gibi facialar önlenebilir.
Psikolojik olarak çok iyi durumda değilim ama etkileniyorum, haklısınız