Arkadaşlar ilk defa kredi kartına başvurdum 11.300 TL limitli kart verdiler benim ihtiyacım yok ama düzenli bir şeyler yapmam gerekiyormuş otomatik ödeme vs. yükseltiyor mu kredi notunu?
tüm harcamalarını kredi kartından yapıp, her ay zamanında ödemesini yaparsan yükselir