Merhaba , yakın zamanda Instagram üzerinden satış yapmayı düşünüyorum ama aklıma takılan konular var. E-ticaret ile uğraşan kişilerden veya daha önce uğraşmış kişilerden bilgi almak istiyorum.
Kapıda ödeme ile yolladığımız zaman müşteri almazsa kargo ücreti bize yansıyor (gidiş-geliş) siz e-ticaret ile uğraştığınız zaman bu şekilde kapıda alınmayan ürün çok fazla oldu mu ? ( Rakipler veya zarara uğratmak isteyen insanlar yapabilir.)
Olduysa bunun önlemini daha az veya hiç olmaması açısından nasıl alıyorsunuz ? ( Ödeme seçeneği olarak sadece EFT/Havale olarak değil.)
Ödeme seçeneği olarak sadece EFT/Havale seçeneği olursa müşteri d0land*r*c* olarak düşünebilir.
Bunun önlemi olarak benim aklıma shopier geldi sizce işe yarar mı ?
Sorularım genel olarak bunlar tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Yorum yapan herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum.
İyi forumlar ☺️