Merhabalar ilk defa bir projede takımlı bir şekilde çalışacağım. Yani ilk Git deneyimim olacak.
Ne olduğunu neden kullanıldığı hakkında fikirlerim var ama hiç kullanmaya ihtiyaç duymadım.

Şimdi kullanmak zorundayım, yabancılarla çalışıyorum. Bir backend için birde frontend için ayrı ayrı repo açtılar.
Bana mantıksız geldi, amaç aynı projede aynı anda çalışmak değil mi?

Kullandıkları Git : bitbucket