Merhaba iyi günler dilerim, yaklaşık 13 yıl önce oynadığım browser tabanlı bir oyun vardı, oldukça basitti, işlevi yoktu esasında pekte bir oyun sayılmazdı sadece farkındalık amaçlı yapıldığını düşündüğüm bir siteydi. Yıllarca oyunu aradım fakat bulamadım maalesef, tarif edeceğim şekilde kendi yorumunu da katarak browser tabanlı oyun yapabilecekler mesaj atarsa sevinirim. Veya siz pm atın yazın ben ulaşayım

saygılarımla