Bilgi için teşekkürler.
Bir kaç yerde ISPConfig'de bu şekilde fazla ram tüketimi içerdiğini söyleyen makale okudum.
Bugün CyberPanel'e geçiş yaptım. Tasarımı aktardıktan sonra performans farkını anlayabilirim sanırım.
Rica ederim, ram kullanımı mail servisleriniede bağlı olabilir. Gereksiz servisleri disable ederek yinede ramden tasarruf edebilrisiniz.