huseyincengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
my.cnf üzerinden bazı limitilendirmeler yaparak ram kullanımını düşürebilirsiniz. Ram kullanımını kısıtlamak performans sorunlarına neden olabilir. Tablo büyüklüğüne göre ram kullanımı artar
innodb kullanıyorsanız ram kullanımı artar, myisam'a çeviririrseniz ram kullanımı düşecektir
Bilgi için teşekkürler.
Bir kaç yerde ISPConfig'de bu şekilde fazla ram tüketimi içerdiğini söyleyen makale okudum.
Bugün CyberPanel'e geçiş yaptım. Tasarımı aktardıktan sonra performans farkını anlayabilirim sanırım.