Selamlar,
ISPConfig 3 panelinde çalışan aktif bir sunucum var.
2GB Ram, 2 CPU özelliklerine sahip.
WooCommerce altyapısında barınan bir sitem var ve şuan test aşamasında olduğu için trafik yok denecek kadar az.
Sunucu üzerinde yoğun bir şekilde ram kullanımı var ve buda sıklıkla sunucuda çökme sorununa yol açıyor. Ram'i toparladığı taktirde tüm hizmetleri tekrar başlatıyor. (2-3 dakika sürüyor)
Bu sorunu nasıl aşabilirim?
Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
Bu çökme sırasında ise ISPConfig yoğun yük altında gibi bir hata veriyor, daha sonra panele ulaşımım kesiliyor. Buna ek olarak sunucuda sadece tek bir site barınıyor.
Merhabalar,
my.cnf üzerinden bazı limitilendirmeler yaparak ram kullanımını düşürebilirsiniz. Ram kullanımını kısıtlamak performans sorunlarına neden olabilir. Tablo büyüklüğüne göre ram kullanımı artar
innodb kullanıyorsanız ram kullanımı artar, myisam'a çeviririrseniz ram kullanımı düşecektir