BEYBABA44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne satıyorsunuz yüzde 30 yüzde 40 iadeniz var ben yüzde 9 u geçince kafayı yiyorum 🙄
Kapıda ödeme üzerinden belirttiğim rakamlar. Özellikle tekstil grubunda bu oranları gören çoktur. Kapıda ödeme ile giden kargolar da.