Ben aydınlatayım sizi.
Normal kargom 13.75+KDV ye gidiyor.
Ama tahsilatlı kargo da 5₺ fark alıyorlar.
Ayrıyeten kapıda ödeme olan kargoda iade riski var.
Bir iade kargo 35₺ maaliyet olur firmaya.
Ama havalede öyle bir risk yok
Umarım aydınlatabilmişimdir.