Arapça tabelaları şikayet etsek dönüş olur mu cezası vs. var mı?
Bugün bir iş hanına girdim (sıralı dükkanlar var) sanki Arap ülkelerinden birindeyim gibi hissettim (içinde sadece 2 dükkanda Türkçe tabela var) diğerleri sadece arapça (yanında Türkçe bir şeyde yazmıyor) bu sizce normal bir şey mi?
Devlet böyle bir şeye izin veriyor mu? (yani vergi levhalarında (vardır diye umuyorum dükkan açtıklarına göre) Ünvan Arapça mı yazılı?)