Merhaba esnaf krediden kredi kullanmayı düşünüyordum 50 bin tl. Fkat bir esnaf abim dedi ki "kardeşim bu banka değilki 100.000'e 60 bin faiz koysun esnaf odası bu 200 k hakkın var çek hepsini yavaş yavaş ödersin" dedi aslında bana da mantıklı geldi. Altına bile yatırsan kar edersin faizi yüksek değil ki dedi düşündüm gayet mantıklı geldi. Siz ne düşünüyorsunuz?