Babadan kalma fındık arazi var. Bunlar hisseli olarak e devlet üstümüzde görünüyor. Ama fındıkları amcam topluyor yıllarca o topluyor. Tabudan biri getirin kadastro yerinizi bulun toplayın diyor. Böyle durumda neler yapabiliriz. Nasıl bir yol izleme yapabiliriz. Geriye dönük bir hak para talep edebilir miyim. Yardımlarınız beklıyorum.